Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

Kategória: értékes ötletek | Cikk Gyors olvasása
MEGOSZTÁS

Azt ismered, amikor a kis fehércsipkés, a dögös fekete és a vad piros elmennek sétálni? Falatnyi, nagyon sexy fehérnemű alsókat és bikiniket tervez egy makói fiatal vállalkozó házaspár. Hitről, kitartásról, sikerről beszélgettünk velük. Forró képek a cikkben!

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

 

 A CORINA, mint márkanév hét éve robbant be a bikini és fehérnemű piacra. Falatnyi, nagyon dögös, sexy minőségi darabjaikkal rögtön megkedvelték őket. Minden darab kézzel varrott remekmű, a csajok és persze a pasik is imádják. Állítólag képtelenség belőle egyetlen darabot rendelni, mert folyton újabbakat vesznek. Ez az egyik erősségük. A megújulás. Kanyó Zsolttal és Kanyó- Milán Anitával a CORINA márka ügyvezető igazgatóival, és az ő értékes ötleteikről beszéltünk.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

MI VOLT A LEGÉRTÉKESEBB ÖTLETETEK?

Kanyó Zsolt: A Corina, minden egy ötlettel kezdődik, ez nálunk is így volt. Nulláról kezdtük, semmiféle hátterünk nem volt. Megálmodtuk, hogy mi lenne, ha hordható, használható, ugyanakkor minőségi sexy, extrém és egyben a mindennapokban is használható  fehérneműket terveznénk és gyártanánk? Édesanyám és nagymamám is varrónő volt. Sokat töltöttem otthon mellettük, a nyári szünetben, sokszor büntetésből, szobafogságban is. álltam a gép mellett, és néztem, hogyan dolgoznak. Ez a kép azonnal beugrott, amikor Anitával kitaláltuk a CORINA márkát. A név maga: CORINA, az autóbalesetben elveszített kislányunknak állít emléket.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

Szóval elkezdtük! Vettünk varrógépeket, kerestük a lehetőségeket. Pályázatot írtunk, amit meg is nyertünk. 2010 augusztusában megnyitottuk a varrodát Makón, a Hódiköt tanműhelyében. Először mindössze 20 géppel.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

Kanyó-Milán Anita: Folyamatosan fejlesztünk, azóta már több mint 35 gépünk van. Berendeztük az új irodánkat, a varrodát a Vásárhelyi utcában. Zsolt minden reggel fél hétkor bent van mindig a varrodában és indítja a napi feladatokat, szakképzett munkaerőt alkalmazunk, nagyon fontos e mellett a jó légkör.

Csak pozitív emberekkel tudunk együtt dolgozni, olyanokkal, akik motiválnak, közösek a sikereink és a nehéz napokon is tartjuk egymásban a lelket. Kanyó-Milán Anita, ügyvezető igazgató, Corina

Kanyó Zsolt: Máshogyan nem is lehet. Mi mindketten hiszünk a vonzás törvényében. Bennünk nincs olyan, hogy egyikünk el kezd szárnyalni, és a másik lehúzza, mi ezt ketten visszük, egyformán vagyunk őrültek ebből a szempontból.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

Mi tényleg valami korszakalkotót akarunk csinálni! Az elején volt üzlettársunk, ma már 100 százalékban a mi tulajdonunkban van minden.

Kitartás, alázat, nagyon pozitív hozzáállás kell. Ha elesel, felállsz és mész tovább. Ha újra elesel, semmi gond! Akkor is mész, ha tudod az esés fáj. Kanyó Zsolt, ügyvezető igazgató, Corina

Volt olyan vállalkozásunk is, ami nem működött. Na és? Ez most működik. Ebbe tényleg mindent beleadtunk. Közösen, együtt visszük. Voltak nehéz pillanatok, ezt nem is titkoljuk. De mindig menni kell tovább.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

MIT TANÁCSOLNÁTOK MÁSOKNAK, AZOKNAK, AKIK MOST INDULNAK EL AZ ÚTJUKON?

Egy vállalkozás elindításához egyetlenegy dolog NEM kell, az a PÉNZ, de ötlet, alázat, kitartás, hit az annál jobban kell, a pénzt össze tudod rakni. Kanyó Zsolt, ügyvezető igazgató, Corina

Kanyó Zsolt: Persze, valamennyi induló tőke kell, vagy a kezdetekkor lennie kell bevételednek, mondjuk például alkalmazottként. Amikor mi indultunk szinte semmilyen körülmény nem volt adott, de jött egy befektető, egy pályázat, egy újabb megbízó. Építkeztünk. Folyamatosan fejlesztetünk. Most például egy nagyon komoly marketing céggel dolgozunk együtt az új arculatunkon, lesz webshopunk, amit már nagyon várnak a vásárlóink.

Kanyó-Milán Anita: Mivel a CORINA minden darabja jó minőségű, exkluzív termék, a márkának is ezt kell visszaadnia. Mi nem dolgozunk értékesítőkkel, mi magunk adjuk el a termékeinket. Ki ismerné jobban nálunk? Az elmúlt hét évben 30.000 darab terméket adtunk el, az egész világon globálisan. Ezt mind használják. Nem mindenki hord ilyet, mert mondjuk nem ez a stílusa. Mi őket nem is akarjuk rábeszélni erre. Aki viszi, az imádja, egyszerűen nem akarnak mást hordani.

 

Magyar sikertörténet a sexy bikini! #értékesötletek

MILYEN TERVEITEK VANNAK, MI A NAGY ÁLMOTOK?

Kanyó Zsolt: Tervezünk egyedi gyártású, arany kiegészítős, luxus fehérneműt, örökgaranciával, ki ne szeretne kikapcsolódni, vagy mondjuk éppen üzletet kötni egy egymilliós bugyiban? Ezen kívül férfi és gyermek alsóneműk gyártását is tervezzük, valamint lesz illatosított fehérneműnk. Erről beszéltem, a folyamatos megújulás elengedhetetlen!

Kanyó-Milán Anita: Álom és terv a világpiacra kilépni. Én magam is CORINA termékeket hordok minden nap. Tudom, hogy jó, hiszek benne. Mi nem értünk a marketinghez, ezért szakembert kerestünk, az online marketingre építünk, és szívesen befektetünk. A webáruházat is együtt építjük fel a marketingesekkel. A CORINA márkának értéke van. A minőséget megfizetik az emberek. Globális márkát szeretnénk fejleszteni, amit 10-15 év múlva világszerte ismernek.

Elérhetőség, rendelés:

http://www.facebook.com/corinafashion

 6900 Makó, Vásárhelyi utca 15.

Telefon: (30) 844 0439

webáruház hamarosan: http://www.corinafashion.com/

Ha tetszenek az értékes ötletek likeold facebook oldalunkat ITT
 

 Major Zsuzsanna

Vissza

Címkék :

Hozzászólások :

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Oszd Meg a Cikket :


Szerző

Major Zsuzsanna

Kapcsolódó cikkeink: